[Epitesz-barkacs] ] Uj gittegylet es kenopenz gyujto!]

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 24., K, 15:22:13 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.eptud.org/30evkonyv/2006/evkonyv2006.pdf
>
> itt még hőszivattyúkhoz értő szakértőkről szó sem volt,
> de önmagukat szakértőknek titulálják

Nem tudom, mi a bajod ezekkel, akik itt, ebben a kiadványban vannak. A
szöveg rengeteg ahhoz, hogy elolvassam, de a képek alapján azért itt jópár
kiváló építés is van, és nagyon imponáló dolgok jöttek ki a kezük alól.

Nem kell előre annyira aggódni, lehet, hogy csak azért lesz valami marha
nagy kavar ekörül a 20 órás áram körül, mert ugye tegyük szívünkre a
kezünket, mondjuk csak nyugodtan, hogy "mi magyarok vagyunk". Azaz, ha
minden zokszó és ellenőrzés nélkül ez széles körben hozzáférhetővé válna,
akkor hirtelen a sparherd is hőszivattyúvá változna.

Én elsőre bízom benne, hogy nem alaptalan döntések fognak születni, és nem
a korrupcióról fog megint szólni. Ha tévedtem, akkor bakfity, majd
meglátjuk. Próbáljuk meg előre csak az ártatlanságot vélelmezni.