[Epitesz-barkacs] domain elérhetelenség

Zsolt epitesz at telectronic.hu
2009. Feb. 27., P, 22:15:51 CET

> Nálam se jött be egyik sem.
>
> Viszont a startadsl-ről:
> Korábban ez az euroweb-é volt. Nekem van ilyen emilcímem, és működik is.
> Az euroweb-et felvásárolta az invitel.
>
> Most meg pár napja kaptam emilt, hogy a freestart (ami csaknem ugyanaz,
> mint a startadsl) össze fog olvadni az Inda nevű szolgáltatóval. A
> freestart.hu levelek maradnak, meg jelszók is, csak lesz egy nap kiesés.

azt hittem, hogy csak az én gépemen rossz valami és azért nem mennek, de van
még egy csomó másik oldal is ami nem jön be...
visszakeresm őket ip-címre és még úgysem....

régebben azért ilyen tömeges oldal megszűnéseket nem tapasztaltam a neten...
biztos ide is beütött már a gazdasági válság és aki nem fizet ott nincs
pardon, kapcsolják le őket azt jóvan....

szóval mindenkinek a köszönöm a segítséget.

zsolt