[Epitesz-barkacs] Zsoltot keresnem + klima

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Feb. 28., Szo, 09:39:15 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> erre én vagyok az egyik példa, hogy életem első klímabeüzemelése
> sikerült, a kúposító ketyere és 3 villáskulcs csodákra képes
>
> a legolcsóbb kúposító ketyere is tökéletes

Persze-persze, de régebben lehetett mindennel együtt kapni az egész
hóbelevancot. Annyival rosszabb az ábra, hogy a csövek mérete fix volt,
nálam mind 5 méteres, szóval az elhelyezéssel kellett szórakozni picit.
Így semmit nem kellett hozzá venni, pár szerszám kellett (4 féle
villáskulcs meg 1 féle imbuszkulcs), de ezek voltak itthon.