[Epitesz-barkacs] Zsoltot keresnem + klima

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Feb. 28., Szo, 10:23:19 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.02.28. 09:39:15 +1h-kor írta:

> Persze-persze, de régebben lehetett mindennel együtt kapni az egész
> hóbelevancot. Annyival rosszabb az ábra, hogy a csövek mérete fix volt,

keressél ma egyet, amelyikhez odaadnák a csöveket is... :-(

2008 nyarán 129e Ft volt a csövekkel együtt,(és az is csak 1 típusnál és egy helyen )
és 65e Ft volt cső nélkül, de azt sok helyen

Dávid ezévi nyara idején sem lesz olyan klíma, amihez csövek lennének,
csak erre akartam utalni, (így legolcsóbb kúposító volt 12e Ft),
és min 10m cső is kell, amit kúposítani is kell, szóval mindezek ellenére
olcsóbb lesz a házilagos. (Dávid is 10 perc alatt kúposítani tudja)