[Epitesz-barkacs] Viz reduktor

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2009. Feb. 28., Szo, 12:24:54 CET

> Az a gond, hogy a boiler szinte le is all. Ja igen, azt nem mondtam,
> hogy gazos atfolyos. Ha elmegy a nyomas, elmegy a melegviz. Ezert
> kellene allando nyomast biztositani meg elotte, ahogy a varosi viz
> tenne.

Nekünk is átfolyós melegítő van és hőfokszabályozós csap. Tökéletesen mennek
együtt, igaz a csap nem obi gazdaságos :-), de mióta ez van, nem kell a
teljes családnak arra figyelni, hogy éppen valaki zuhanyzik.

Úgy rémlik, hogy a csap leírásában volt valami nyomásszabályozás is, mintha
első fázisban a nyomást stabilizálná külön-külön a hideg és meleg ágban, és
utána keveri őket állandó hőmérsékletre.

Palasik Sándor