[Epitesz-barkacs] fekvő kerékpáros kondigép?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 1., Cs, 16:32:56 CET

Mágus Bérprogram Demo  <magus.demo at dpg.hu> 2009.01.01. 16:14:44 +1h-kor írta:

> állítólag
> A szobabiciklinek létezik horizontális változata is. Ez háttámlás, a lábak
> szinte vízszintesen nyúlnak előre. Főként a nagy túlsúllyal rendelkező
> kezdőknek illetve a derék- és hátfájósoknak ajánlott.
>
> "utcai" verzióját megtaláltam, de kondigépesen nem
>
> ennek kondigépes fajtájával találkoztatok már?

pedig pl. egy térdműtétes embernek pl.

Esetedben kardio munkaként a szobabiciklit, horizontális biciklit ajánlanám.
Mindenképp olyan mozgásformát, mely kíméli izületeid. ...
http://www.beresalexandra.hu/fitneszedzo_online4/4_5_kg_minusz

horizontális biciklin végzett edzés alacsony intenzitású, ...
http://www.origo.hu/print/noilapozo/szepseg/20070318mozdulj.html -

?????
a háttámlás (horizontális) otthoni kerékpár vásárlásakor, ...
http://www.idealfittness.hu/news/print_432_holl%2525E3%2525B3%252Bleleszi%252Bkriszta.html

A szobabiciklinek létezik horizontális változata is.
http://www.nana.hu/index.php%3Fapps%3Dcikk%26cikk%3D29883%26p%3D2