[Epitesz-barkacs] Gazprom teljesen elzárta a gázcsapot Ukrajnának Re: gázhiány-veszély...

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 1., Cs, 19:16:20 CET

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2009.01.01. 18:47:31 +1h-kor írta:

> mint a salgó sparherd-nél van, meg a teatőzhelynél a "sütő" átirányító

Elzárta a Gazprom a csapot: nem kap gázt Ukrajna - VG.huElzárta a Gazprom a csapot: nem kap gázt Ukrajna. 2009-01-01 11:02. Orosz idő
szerint délelőtt 10 órától leállt az Ukrajnába történő orosz gázszállítás az ...
http://vg.hu/index.php%3Fapps%3Dcikk%26cikk%3D254464%26fr%3Dte - Hasonló oldalak

A Gazprom teljesen elzárta az Ukrajnának szállított gázt - hir3.hu ...2009. jan. 1. ... A Gazprom teljesen elzárta a gázcsapot Ukrajnának, .... 16:18 | Londoni elemzők
szerint az egész világ recesszióba süllyed 2009-ben ...
http://hir3.hu/index.php%3Fhir%3Dmagazin%26hirid%3D17912%26kat%3D9 - Hasonló oldalak

Elzárta a csapot a Gazprom - még van gáz | Lánchíd Rádió - FM ...Ma 2009. január 1., csütörtök, ÚJÉV napja van. hírek ˇ műsorok ˇ műsorújság ...
Elzárta a csapot a Gazprom - még van gáz ... Készült: cs, 2009-01-01 13:00 ...
http://lanchidradio.hu/elz%25C3%25A1rta_a_csapot_a_gazprom_m%25C3%25A9g_van_g%25C3%25A1z_20090101 - Hasonló oldalak

Elzárta a csapot a Gazprom - még van gáz | Lánchíd Rádió - FM 100.32009. jan. 1. ... Elzárta a csapot a Gazprom - még van gáz ... hogy Oroszország reggel elzárta az
Ukrajnába vezető gázcső csapját - tájékoztatott a ...
http://lanchidradio.hu/printable/node/56936 - Hasonló oldalak

A Gazprom elzárta a gázt | hirsarok.hu2009. jan. 1. ... A Gazprom teljesen elzárta a gázcsapot Ukrajnának, ...