[Epitesz-barkacs] fekvő kerékpáros kondigép?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 1., Cs, 21:07:06 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> hát  igen... ,  pedig ezt a beres alexandra javasolta a csajnak:
>
> Esetedben kardio munkaként a szobabiciklit, horizontális biciklit
> ajánlanám.
> http://www.beresalexandra.hu/fitneszedzo_online4/4_5_kg_minusz
>
> és az alexandrát  az orvosok is favorizálják :-(

Akkor nem tudom, mi volt a baj a térdével annak a valakinek. Az biztos,
hogy ha valakinek mittudomén izületi gyulladása van, azt jobb békén
hagyni. Pl ha ez térdizület, akkor tutira nem okés a bicikli.

Ha persze műtét utáni lassú regenerálás, bemozgatás a cél, akkor lehet
lassan terhelni nyilván. A tekintély számomra nulla. Mondani is szokták:
együnk tehénszart! 10 milliárd légy nem tévedhet! :)