[Epitesz-barkacs] parasodas 2

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 14:15:41 CET

Szervusz Lista!

Most itt tartok:
http://www.bamer.hu/haz/ablak/

Párásodik az ablak belső szegélye, ráfolyik a falclécre. Bent 60-65% a
páratartalom, 17-20 fok hőmérséklet van. Erőteljes szellőztetés
jelentősen csökkenti, de még így is lefolyhat a fára, amit így idővel
szétrohaszt. Az ablak szerkezete. 68 mm-es háromrétegű tok és
szárnyprofil, 4-16-4 low-E argontöltésű, K üveg=1,1

Az első próbálkozás a külső alsó oldalra ragasztott 5 mm hungarocel
volt. Először nem tömítettem a fölső élt az üveghez, a párásodás
maradt. Most tömítettem, de ettől nem sok javulást remélek. Szerintem
nem nagyon szellőzött az át.

A következő ötletem a belső üveg alsó részén a hőszigetelés javítása.
Keskeny, mondjuk 3 mm-es üvegsávot ragasztanék úgy 3-5 mm léggréssel.

Mit szóltok ehhez?

Köszi: Balázs