[Epitesz-barkacs] parasodas 2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 16:34:01 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> a belső üveg alsó részére egy U alakú "vízelvezetést"
> ragasztani, az egyik végére kis műanyagcső és elvezetni,
> mint ahogy egy klíma hűtőoldalán van

:-)) Pont ezt mondtam én is, sőt, most egy szimpla üvegű ablakon meg is
csináltam. A cél az, hogy az állandóan keletkező párát lecsapassam, és
elvezessem. Elsőre felvágtam egy vékony pvc csövet, amolyan villanyra
valót, mire leesett a tantusz, hogy van nekem szép fehér kábelcsatornám
is. Nem baj, majd kicserélem, próbára most ez úgy tűnik, nagyon működik.