[Epitesz-barkacs] Homennyiseg meres

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jan. 2., P, 17:04:33 CET

jhidvegi wrote:

> Igen, pontosan így van.

Akkor eddig nem kritikus a dolog.

> Szerintem el kéne. Ott létrejöhetnek galvánelem hatások, amik akár
> nagyságrenddel nagyobb áramokat vagy feszeket hoznak létre.

Hmm, akkor erre valamit ki kell találni. Talán valami műgyantával vékonyan
bekenni, vagy a fene tudja.
Gyári tokozott hőelemet kerülném, mert elég drága...

> Teljesítményhez nem kell az abszolút érték, de ha másra kell, az már

Az abszolút hőfok azért kell (meg a környezeti hőfok is), mert csak ebből
derül ki hogy mekkora hőkülönbségen adja le a teljesítményt.

> Lehet, de jó lenne, ha nem terhelnél be neki semmilyen mérőárammal. Erre
> tényleg jók az említett AD-k, iszonyú bemeneti ellenállásaik vannak.

Mennyire terhelésfüggő ez e jelenség?
Azért kell legyenek komoly áramok itt, pl. a gáztűzhely lángérzékelőben kb.
0.6mm-es huzalból tekert elektromágnest tart...

> Miért, szeretnél durván polizizálni akár egy ilyen téma kapcsán is? :)

Minek kell belemenni mindig ilyen vitákba, nem tudod megállni?

> [...]
> esztétikai kérdésekkel, belsőépítészeti megoldásokkal, meg ide tartozik,
> hogy milyen az akusztikája egy-egy helyiségnek, zenehallgatásra alkalmas
> helyiségek, vagy orgonamuzsikára alkalmasok, aztán a fényviszonyok,
> megvilágítási módok különféle célokból, rejtett meg központi
> világítások, helyi fények, aztán elszívók, főzés, amerikai konyha,
> középen lévő, körbejárható pultok, főző alkalmatosságok vagy oldalt
> lévők... szóval rengeteg témát tudok még én is felvetni, hátmég, ha nem
> elektro lenne a lista, és bejönnének az valódi építészeti hajlamú

Hát ja, engem is érdekelnének ezek, jelenleg nem mondhatnám hogy olyan
nagyon építész jellegű ez a lista. Inkább elektro-etc-2 ...

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))