[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 2., P, 20:49:34 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ebben nincs ellentmondás? Ha kisebb nyomással jön, ki tudok venni
> ugyanannyit? Esetleg szívni kell? :-)

Ne kérdezz már ilyeneket! Ha a hálózati fesz 230 helyett csak 180V, akkor
ha korábban üzemelt róla 2kW, akkor nem üzemelhet a 180V-ról akár 3kW is?

Szerintem ez, hogy mennyi gázt vételeznek, megállapodás kérdése. Ha a
végén nem 51bar a nyomás, csak a fele, akkor is lehetséges sokkal több
gázt vételezni. Gondolom megvan a technikai háttere a távmérésnek is, és
mindkét fél ellenőrizni tudja, mi az ábra.