[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 3., Szo, 03:11:29 CET


vajk fekete wrote:
> szerintem ugyanaz, de agyagos szerint a kandallo fustcsoveben ok a
> szelep, a kemenyben meg nemok.

Lehet, ennyire nem figyeltem. De mintha ő amellett kardoskodott volna, 
hogy a kályha szívó oldalán (ahol beleáramlik a levegő), ott okés a 
fojtás, sehol máshol. Ahogy én látom, az égéstér után már nem szabadna 
ilyet használni. Régen a vaskályhákon volt ilyen, én is emléxem, de nagyon 
ciki.

Tegnap elmentünk autóval vásárolni. Befűtöttem, meg előtte a motort is 
elindítottam kis ideig. Aztán amikor beültem induláskor, éreztem, hogy 
bejött valahogy az égéstermék. Le van tojva - gondoltam -, majd 
kiszellőzik. De 1 percen belül kezdett hányingerem lenni, szóval le az 
ablakok, és kiküldtem az összes belső levegőt. Rohadt alattomos dolgok 
ezek. Mondhatnám, hogy kaptam némi motivációt arra, hogy idén végre 
megoldjam, hogy ne csak az utastérnek, hanem a motornak is legyen 
elektromos állófűtése. :-) Csak még nemtom, hogy kéne megcsinálni, bele 
kéne mélyedni a lehetőségekbe, megismerni a vízrendszert, hol lehetne 
berakni valami 1-2 kW-os csőfűtőtestet úgy, hogy azért a víz áramoljon is, 
ne ott helyben nyomjon szét valamit. (Szivattyút inkább elsőre nem 
szeretnék még pluszban berakni.) 



További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról