[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 3., Szo, 11:03:12 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Ha jol figyeltem meg egyszer egy volvon, a blokk oldalan levo
> fagydugo helyere szereltek a gyari motorfutest.

A volvonál megértem, ott valszleg erre kialakított hely is van, az egy
hideg ország. Még olyanról is hallottam, hogy a parkolóhelyekhez is vannak
kivezetve konnektorok itt-ott.

Na de majd megnézem, vagy legközelebb kifaggatom az autószerelőket, ahova
hordom a járgányt, mit tudnak róla, hogy ezen hova lehetne besuvasztani.