[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 3., Szo, 14:13:35 CET

Hofferek Attila wrote:

> Hatha innen tudsz otletet meriteni:
> http://totalcar.hu/magazin/technika/eallofutes/

Köszi a linket!
Nem is gondoltam, hogy kész fűtőtestek vannak a fagydugókhoz kialakítva.

A többi dologra, ami a linkben van (utastérfűtés) én is gondoltam. Az
utastérfűtést már meg is oldottam, az akkutöltés lustaság miatt maradt még
el. Pedig egy aksi már ki lett amiatt cserélve, hogy nem csináltam ezt
meg.

A konnektor rögzítésén töröm még a fejem. Most csak simán rácsukom a
csomagtér ajtót, és kilóg. Ha netán úgy indulnék el, hogy elfelejtem
kihúzni, szépen kihúzza magát. Ezt nem tudom még, hogy hátul hogy tudnám
úgy beszerelni, hogy a vizsgáztatásnál se kössenek bele. Lehet, hogy a
vonóhorognál annak a csatijával szimmetrikusan helyezem el valahogy. Csak
ne kössenek bele, hogy valamit rászerlek a vonóhorogra. Esetleg bilinccsel
fogatom rá, akkor nincs megbontva, hegesztve semmi.

Van olyan konnektorféle, ami igazán villásdugó, és fedeles, relatíve
tömített? Biztos, csak még nem láttam ilyet.