[Epitesz-barkacs] cserepkalyha

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 01:05:09 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> http://www.vgl.hu/vgl/anyagok/gazkeszulekek.html

Elsőre jónak tűnő szövegben ezt leltem, amitől megint elkedvetlenedtem:

A "C" típusú kazánok egyik altípusa a kondenzációs kazánok csoportja. Ezek
a készülékek az égéstermékben lévő vízgőzt kondenzálják, ezzel
visszanyerik a víz elpárolgatásához felhasznált hőt,

Hát a szerencsétlen honnan a francból veszi, hogy elpárologtat vizet,
amihez hőt használ? Nem tudja, hogy a víz itt égéstermék? Ha nem tudja,
akkor marhára nem érti az egészet, és megintcsak elhitetlenedik. Persze
egye fene, a szabályokra hivatkozó mondatok valszleg helytállóak.

Csak hát nem derült ki, hogy ma vannak-e ilyenek a boltokban, és hogy
újonnan beüzemelhetők-e ilyenek, tehát a B tipusú. Persze annyira nem
fontos, hogy nyakam törjem az infóért! :-)