[Epitesz-barkacs] cserepkalyha

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 4., V, 01:26:26 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.04. 00:58:16 +1h-kor írta:

> Nem, nekem csak egy soha üzembe nem helyezett C40-em van. Klímákkal fűtök
> jóideje. Csak tényleg érdekel, hogy vannak-e nyílt rendszerű gázketyerék
> még, és ha valakinek van, kaphat-e engedélyt rá.

egy biztos: ha van gázcsonkod a háznál, tervezővel kellene terveztetni
ezt a gázműveknél jóváhagyatni, stb

típusjel alapján ( FÉG Konvektor Zrt. által forgalmazott FÉG http://feg-heating.com )
egy gázos vagy épületgépész tervező meg tudná mondani a ma érvényes
törvényi hülyeségeket, de szerintem vásárlási papír is kellene hozzá
(hogy nem egy hulladéktelepen vetted)