[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 4., V, 21:46:04 CET

Balázs Bámer wrote:

> Mert úgyfelejtem, kimegyek a konyhából és ledőlök aludni. Ömlik a gáz.

Ja jó, akkor értem.

> Szerinted van valami hatása? Legjobb példa a vasúti átjáró: mindig
> van, aki próbálkozik. Vagy ha nem mondják be, tízszerennyi lenne?

Fenét próbálkozik, egyszerűen a baromi sok autós között mindig akad, aki
bármiért figyelmetlen. Egyszerűen nem veszi észre a lámpát, a vonatot, a
bármit. Senki sem akar megdögleni. Persze biztos olyan is van, aki simán
átmegy lendületből, és nem jön be neki.

Bizonyítani nem tudom, de azt állítom, hogy ha soha semmi hír nem volna a
vasúti átjárós balesetekről, akkor jóval-jóval több történne.

> Vagy gázkészülék: mi is mindig hallottuk a híreket, CO itt, CO ott.

Igen, méghozzá a legkülönfélébb okokból. Pl dolgoznak a tetőn, letakarják
fóliával. A kéményt is. Lent meg a gyanútlan kölyök nekifog fürdeni a
fürdőszobában lévő nyílt rendszerű cirkó melegvizével, amiben szar a
védelem. És a kölyök sem ért hozzá annyira, hogy feltűnjön neki, tök
szarul, furcsán ég.

> Apám tízéves koromban adott is egy figyelemfelhívó cikket (na ennek

Legjobb lenne, ha mindenki valamennyire értene hozzá, de ez illúzió.
Amikor még a gázszerelőknek is néha alapvető ismereteik hiányoznak...