[Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 4., V, 22:59:36 CET


a kulfoldi tapasztalat az, hogy pl egyszamjegyu fout nem keresztez szintben vasutat. meg lakott teruleten komolyabb ut nem keresztez szintben vasutat.

nalunk a mav-nak nem celja hogy a vonatok normalis sebesseggel kozlekedhessenek, ezert a nemszintbeni keresztezodest a kozutnak tett draga szivessegkent ertelmezi. ha cel lenne hogy 160-al mehessen a vonat, akkor muszaj lenne megcsinalni mindenkeppen.

vajk






________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: Amatőr építészek és barkácsolók klubja <epitesz at lists.javaforum.hu>
Sent: Sunday, 4 January, 2009 22:41:10
Subject: Re: [Epitesz-barkacs] gázhiány-veszély építészeti szemszögből

szepygab at gmail.com wrote:

>> Ha a vasút venné a fáradságot
> Nem vette, nem veszi és nem is fogja venni :-(
> Még állami cég korában kilobbizta a kresz módosítását, a vasúti

??? Miért, most mi?

> átkelőkre vonatkozó sebességkorlátozásra, semhogy rendben tartaná
> a kereszteződéseket, és megbízható bizbert működtetne.
> A dolog a zsaruknak is kapóra jött, vannak tutti helyeik
> traffipaxos bevételnövelő akciókra.

Sajnos ez van. Azért érdekelne (hátha többeknek van külföldi tapasztalatuk) mi az ábra jobb helyeken? Részben sorompóilag, időzítésileg, részben a baleseti statisztikákat illetően. 
_______________________________________________
Epitesz mailing list
Epitesz at lists.javaforum.hu
http://lists.javaforum.hu/mailman/listinfo/epitesz



      
--------- következő rész ---------
Egy csatolt HTML állomány át lett konvertálva...
URL: <http://lists.javaforum.hu/pipermail/epitesz/attachments/20090104/94734523/attachment.html>


További információk a(z) Epitesz levelezőlistáról