[Epitesz-barkacs] gaz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 5., H, 14:26:31 CET

vajk fekete wrote:
> off ez itt, de nagyon zavar hogy nem ertek valamit.
>
> ha a kuldo oldalon a kivant kg/ora mennyiseget bepreselik a csobe,
> akkor a nyomas csak attol fugg hogy mekkora a folytas a fogado
> oldalon, nem?

Ha csak egy sima cső van, akkor igen.

> ha meg a kuldo oldalon nem kg/orat preselnek be, hanem a nyomast
> tartjak fixen, akkor tenyleg a folytastol fugg hogy mennyi jon at, de
> akkor akar a szerzodott felett is tudhatnank vetelezni?

Ha a küldő oldalon adott kg/órát préselnek be, akkor nem tudnak, max a
csőben lévő többlet erejéig. Ha megpróbálják, esni fog a nyomás egészen
addig, amíg le nem esik a vételezés a betáplálás szintjére. De ezt -
szerintem - úgy kell felfogni, hogy kommunikálnak is a cső két végén
lévők, szóval nem hiszem, hogy ilyen létesítménynél van efféle
partizánkodás.