[Epitesz-barkacs] gaz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 5., H, 16:09:11 CET

szerintem pont ezert szinte tiszta ch4 a foldgaz, mert ami nagyobb molekula, az a szallitaskor magatol kiszurodik.

napi 22millio m3 az szep mennyiseg. ha a cso 1m2 keresztmetszetu, akkor is napi 22000km gaz jon at! Az 900Km/h.

az 50 bar 50-ed terfogatot jelent, tehat mar csak 18km/h-val jon a csoben, az sem keves. (persze nem biztos hogy 1m2 a cso)

vajk