[Epitesz-barkacs] parasodas 4

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 13:50:46 CET

On 6 Jan 2009 at 13:27, jhidvegi wrote:
> De, biztosan. Viszont itt jó lenne a valódi okot megtalálni,
Így van, egyfolytában a tünetet próbáljuk kezelni, nem az okot.

> mert nem
> igazán okés, hogy amikor már fent van a harmadik üvegréteg, akárhogy
> is, mégis megvan a párásodás, miközben máshol már a kett~Nnél sincs
> meg.
Szerintem megvan az ok. 17-19 fokos lakásban 60 % körüli páránál
az üvegfelületeknél eléri a harmatpontot.
Két dolgot lehet tenni, csökkenteni a páratartalmat vagy emelni a
hőmérsékletet, hogy a belső üvegfelület harmatpont fölé kerüljön.
Hülye fizika nem hagyja magát megerőszakolni, pedig de jó lenne
időnként :-(

üdv

szepygab