[Epitesz-barkacs] OFF Re: Re: kutya/macska átjáró

Varga Tibor vti61 at freemail.hu
2009. Jan. 6., K, 14:15:24 CET

Sziasztok!

jhidvegi írta:

> Valami változhatott, mert míg régen állandóan jöttek akár
> erőszakosan eladni valamit, akár kéregetni ezt-azt, ma már csak akkor
> jönnek, amikor lomtalanítás van. Legalábbis errefelé.

Egyszer amikor a majdnem magatehetetlen szomszédasszonyhoz csöngettek be a házalók,

felhívtam a rendőröket. Kijöttek, igazoltatták és meghívták magukhoz beszélgetni.

Nekem meg megköszönték, hogy szóltam nekik, meg bátorítottak, hogy

máskor is szóljak, ha házalókat látok.

A legközelebbi alkalommal amikor ilyet láttam, szintén szóltam.

5 percen belül ott volt a rendőrautó.

Gondolom más is tett bejelentést és leszoktak a házalásról.

Üdv. Tibi