[Epitesz-barkacs] parasodas 4

ki vala kivala at vipmail.hu
2009. Jan. 6., K, 16:07:53 CET

Amíg az utólagos hőszigetelősávodat teszteled (ennek biztos nem lesz elég egy nap), ebben a száraz fagyos időben teregessetek kintre, így is sokat szárad a ruha.
Szerintem hiába 60%, időnként egy-egy mosással meglökitek és az csapódik ki.
Nálam 1,4-es ablakok vannak, csak a kandalló fűt (sugároz is, meg megy is a meleglevegő), és nincs fél centinél több harmatcsíkom sehol.