[Epitesz-barkacs] parasodas 4

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 17:59:46 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Napok óta a -5 fokhoz van odaragasztva a hőmérő, éjjel-nappal.

Hááát, azért ez nemegészen így van. Azért hajnalra, reggelre csak hidegebb
van (a mete-urológia szerint is), mint koraeste vagy délután.

> Engem nem nyugtatna meg, hogy minden mosáshoz figyelnem kelljen a
> pillanatnyi külső hőmérsékletet. A gyereknek se mondhatom, hogy
> most hideg van kinn, kevesebb pelust rakjál tele :-)

Neeem, én arra gondoltam, hogy a mosógépet nem délután kéne feltölteni,
hanem reggel, és délelőtt teregetni. Mindenféle hőfokfigyelés
mellőzésével. Ez akkor is megy, ha nem csak 1 mosás kell naponta.

Persze vannak nők (nekem volt ilyen kolléganőm régen), akik mindent
külön-külön mosnak. Külön elindította a mosógépet zoknikkal, még ha két
marék is volt az egész, külön alsóneműkkel, meg ilyen, meg olyan
ruhadarabokkal. El tudom képzelni, micsoda pocsékolás volt náluk a mosás.

Persze lehet ez takarékos is, de ahhoz iszonyú mennyiségű zokni, alsógatya
meg minden kell, hogy úgy lehessen az egyes fajtákkal (amik önkényesek
nála) megtölteni a gépet, hogy mindig optimálisan tele legyen, de még
legyen tiszta is a mosás alatt, ha kell valakinek. Na de erre nem szokás
áldozni, marad az, hogy negyed- meg ötödtöltéssel is elindul a mosógép, és
megy egész nap.