[Epitesz-barkacs] parasodas 4

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 6., K, 18:23:44 CET

On 6 Jan 2009 at 17:55, jhidvegi wrote:
> vannak adataid, hogy most mekkora napi
> gázmennyiséggel lehet kif~nteni a kérót?
Nem értékelhető, egyelőre nagyon sok gáz fogy.
Rengeteg vizet kell elpárologtatni. Állandóan nyitva van többféle
ablak, hogy vigye ki a párát. Csak a kazán belső termosztájta
működik, az előremenő vizet szabályozva, folyamatosan fűt. Majd
most tudom feltenni a termosztátot, bekötni a külső hőmérséklet
érzékelőjét.
Azért bíztató azt látni, hogy épp csak egy kis gőz bodorodik ki a
kéményből, az is elég lassacskán jön, nem ömlik.

üdv

szepygab