[Epitesz-barkacs] parazaro festek

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 06:45:06 CET

Sziasztok!

Van egy olyan plafon felületem, amit belülről is hőszigetelni
kellett. Kapott a maradék 12 cm-es habból. Ezt a hálózott,
ragasztózott felületet kéne, glettelés után, valami olyan
falfestékkel befesteni, ami lehetőleg nagymértékben párazáró.

A normál diszperziós festékeknél minek nagyobb a páradiffúziós
ellenállása? Van valahol valami erre vonatkozó adat?

Tudom, hogy létezik latex festék, de ennél többet nem tudok róla.

A festékboltban nem számítok használható információra :-(

üdv

szepygab