[Epitesz-barkacs] parasodas 5

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 15:02:09 CET

Szervusz Lista!

Szépygab írta:

>Ha a képeken jól láttam, egy régi házat tataroztok. Ha ez pl.
>parasztház, aminek nincs beépítve a padlástere, akkor ott nagyon
>könnyen végigvezethető a légtechnikai csövezés.

Nem is lesz, az eddigi elszívócsövezés is oda van tervezve.

>hőcserélős szellőzőgépet barkács kivitelben is. Egyszer elküldte
>nekem a képes dokumentációt. Nem kevés munka, de megoldható, és

Ezt meg tudod keresni? Érdekelne. Nekem is volt valami ilyesmi
gyűjteményem, de elveszett, legalábbis most nincs időm az elszállt
partíció rekonstruálására.

Most itt tartok:
http://www.bamer.hu/haz/ablak/ablakhoszig.jpg
ami az első éjszaka nem hozott eredményt. Mindenesetre száműztem a
teregetést az érintett helyiségekből, meg leszedek az ablak
tömítéséből. A szárítóhelyiségen gondolkodom, de még nincs eredmény.
Van egy kályha, ami fölé ki lehetne teregetni egy fregolival, de akkor
itt lesz sok páratermelés. Legalábbis az eddigi probléma megoldódna,
legföljebb máshol keletkezik egy újabb. A távlati cél az lehet, hogy
van még egy meg nem épített fürdőszoba szerencsére komolyabb
belmagassággal (most a deszkákig 240-250 cm körül van, a látszó
gerendáknál 17 cm-rel kisebb), azt lehetne szárítóhelyiségként
tervezni.

szia: Balázs