[Epitesz-barkacs] fekvĹ kĂŠmĂŠny

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 7., Sze, 21:05:20 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.01.07. 20:09:19 +1h-kor írta:

> Igaz, helyenként változik. Nálunk ez van.

> Miért kell ilyet építeni?

1986-ban, amikor megkaptam az építési engedélyt, akkor még ilyen
kéményem volt, azóta viszont "örökéletû" az egedélyem

az egyébként kissé tovább romlott kéményt,  félig visszabontottam
és átépítés miatt egy részében egy "provizórium" mûködött
(kívülrõl nem látszott)

az elsõ határozatának bukásakor ( a helyszíni szemlén ) habzott a csaj
és keresett egy másik b...szogatási rést, (amihez a kéményseprõket használta
fel,) és a kéményseprõk "szakvéleményére" hivatkozva jött ezt a kéményépítési
bírságfenyegetése.

ezt most is kénytelenek voltak visszavonni, és a habzó elõadó helyett egy másik
elõadót jelöltek ki, (ez a második visszavonás az új elõadó aláírásával jött ki :-) )
(tehát lett volna rendes kéményépítés a használatbavételi tervezett idõpontjára,
de az utolsó 2 év alapján 2 bukott hatósági "elmekórtan miatt" véglegesen
szüntettem meg a kéményt, lesz elektromos vészfûtés)

persze lesz kéményem is, sõt kemencém is, de abba az építéshatóság nem fog
tudni b..szogatni, mert olyan formában és úgy lesz megoldva, hogy nem lesz joguk beleszólni :-)
(illetve megpróbálnak, de megint bukni fognak :-) :-) )