[Epitesz-barkacs] parazaro festek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 22:31:37 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Már nem tudom megfordítani a cirkulációt, de nem is akarom.
> A befúvás a szomszéd szobában lesz, ami a dolgozószobám. Mivel

Az egész szellőző rendszer csak ezt a két helyiséget érinti? Ne csináld
már! Erre szerintem nem éri meg az a sok pénz, amibe a berendezés kerül!

Lehet, hogy az lett volna az igazi, ha az elszívás valami jó nedves
helyiségből történik. Fürdőszoba, vagy ha bátrabb vagy a ketyerét
illetően, akkor konyha. (Az utóbbi azért ciki, mert megtömi a berendezést
ragadós olajszármazékkal és egyéb ételből származó aerosollal, hacsaknem
külön van ezekre hatékony elszívó.