[Epitesz-barkacs] a tej megfagy vagy mégsem ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 7., Sze, 22:35:33 CET

Zsolt wrote:

> [...]

Lehet, hogy amelyik nem fagyott meg, ott valami túlhűlési jelenség lépett
fel. Esetleg, ha valami erős mechanikai hatás éri, pl valami vékony,
kisebb tömegű cumóval való rácsapás (mint a pattanó szerkezet a korábban
szóba került kézmelegítő anyagnál), akkor lehet, hogy pillanatszerűen
megfagyna egy része, és megnőne a hőmérséklete. :-) Amik megfagytak, ott
talált valami kristályosodási gócokat a hideg.