[Epitesz-barkacs] fekvőkémény

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 7., Sze, 22:48:53 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.07. 21:54:31 +1h-kor írta:

> Szerintem az a cél, hogy ne látszódjon kéménynek semmiképpen, de működjön
> úgy, mint egy kémény. :-)

az az egy gond ( ha a kéményseprő mindenáron bele akar kukucskálni, mert a
a kéményseprő "másodfokja" az önkormi jegyzője, mint elsőfokú tűzrendészeti hatóság
(és a jegyző szakmailag nem ért hozzá, de újabb rendeletek szerin ő az okostojás)
tetőn kibújik, és a kéményseprőnek (leginkább a megkenés nélkül) szakmailag
észre kellene vennie