[Epitesz-barkacs] naptűzhely

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 8., Cs, 16:13:32 CET

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2009.01.08. 14:48:03 +1h-kor írta:

> Ez a vonalfókuszos móka nem olyan drága. Kell az a cső, aminek a felülete
> nagyon beveszi a napfényt. Legegyszerűbb esetben fekete vascső. A fekete
> alatt azt értem, hogy nem fényes, hanem rozsdás vagy revés. Simán a napon
> akár 60 fok fölé is tud melegedni egy ilyen felület.

ezt tapasztaltam, amikor 2 db 40x20 zártszelvényt kellett 2 utcányira elvinnem,
hát azt hittem, hogy  szétégeti a kezemet

> És kell egy tábla
> lemez, ez meg tizenezer körüli. Pl 1mm-es.

> Az a szerkezet, ami megtartja egy bizonyos alakúra, az lehet bármiből,
> akár fából is, meg mindenféle szedett-vedett vacakból, ami van a ház
> körül. Minél gagyibb az anyag, annál több meló megcsinálni. :-)

most jut eszembe, van egy ágyalja, aminek az alja íves alakú, amibe az ágyneműt
tartják, az kb. félköríves , és barna farostlemez

arra alufóliát ragasztani :-) és még 10ezerbe sincs :-)

köszi