[Epitesz-barkacs] az alternatívak a TV szerint

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 9., P, 11:29:34 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> (és elfogadottsághoz) vagy az elhatárolódáshoz, és máris érintettek
> vagyunk

Én úgy érzem, hogy ez a gázvita nem a fűtési módok témakörét kellene, hogy
feszegesse a lakosság szempontjából, hanem a hőszigetelését, és további
tározók létesítését. Most úgy látom, hogy az okozza a problémát, hogy az
ukránoknak van 3-4 havi tartalékuk, tehát bőszen tudnak vitázni, ők
nincsenek s.. kakaóban.
Ha minden érintett országnak ennél nagyobb tartalékai lennének, pl azért,
mert a hőszigetelés miatt drasztikusan csökkenne az igény eleve, meg
persze a tározók miatt is, akkor nem lenne elég "érvük" az ukránoknak.

Én egyébként nem értem az EU-t. Vagyis értem, mert az ukránok az erősek
orrát nem birizgálják ilyen drasztikusan. Szóval az EU kifizethetné az
ukránok helyett az oroszoknak, amit kell, amitől béke van, utána el
lehetne gondolkodni a gazdasági jellegű későbbi szankciókon. De hát a mai
pénzügyi helyzetben ez valszleg akkor se megy, ha esetleg valakinek eszébe
is jutott a lehetőség.

Szóval hőszigetelés a köbön! :-) Sőt, aki csak teheti, közelítsen rá a
passzív házra.