[Epitesz-barkacs] elektroszmog? Re: ingyen energia

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 10., Szo, 14:14:16 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> igazak lehetnek ezek a mondatok?
>
> "Az elektroszmog a bennünket körülvevő elektromágneses sugárzások
> együttese, amely természetes és mesterséges forrásokból is
> származhat."
>
> "Természetes források között számon tartjuk a villámlásokat, a
> különböző meteorológiai jelenségeket és a föld mágneses sugárzásait."

Eddig igaz, de nem mondják pl a napkitörések hatásait, amik elég erősek.

> állítólag
> "Erről Otto George írt tanulmányt a Berkeley Egyetem információs
> lapjában, de svéd kutatók is bizonyították az összefüggést a leukémia
> és a nagyfeszültségű légvezetékek között.

Szerintem ez bulvár téma így. Biztos van összefüggés, pl ha vannak egy
városban ilyen vezetékek, az eléggé úgymond civilicált, ezért aztán az
élet összes területén ennek megfelelően élnek. Mondjuk x ételeket
fogyasztanak, amiket nem fogyasztanak természeti népek, és persze arra
távvezeték se megy. Tehát az okok mellőzésével rá lehet sütni, hogy
ételmérgezést lehet kapni (Pl E akármik) attól, hogy nagyfesz távvezeték
megy arra.

Ja, és akik ilyen bulvárhírekkel hozakodnak elő, azok jelentős
többletbevételekre számíthatnak a kiadványaik tekintetében, valamint
felkapják mások is, riportok készülhetnek... ezzel magukra lehet
irányítani olyan figyelmeket, amik normál módon, pl reklámok segítségével
irdatlan pénzekbe kerülnének.

> Tudtommal a regi kossuth ado kozeleben tortent ez a dolog a Lakihegyi
> adotorony
> kozeleben. Sot, tobben akkoriban madzagokat feszitettek ki a kis
> telukon, es
> vilagitottak vele a sufnikban stb rendes izzolampakkal. Most mar

Ez valós dolog, én is hallottam. És reális is. Az az adó valami 500kW
körüli volt.

> Viszont ki lehetne probalni a Solti ado kozeleben (51-es ut menten).

Persze, ki lehet, de az egy másfajta adó és környék. És biztosan nem ad
már 2MW-tal.

Biztos lehetne antennáról is valami fényforrásocskát működtetni. Aki meg
távvezeték alatt lakik (itt a környéken több ilyen ház is van), annak van
módja a megterhelt távvezeték mágneses teréből befogni jelentős delejt,
amivel akár világítani is lehetne. Ha meg bátrabb sokkal, akkor
sárkányeregetéses módszerrel meg is csapolhatja pl a 120kV-os
távvezetéket. Az fázisonként "csak" 70kV, nem lehetetlen ilyen traffancsot
csinálni, mondjuk 10-20 kW-osat. :-) De biztos lebukna, mert nagyon
látszana. Van itt egy ház, aminek én nem mernék a tetejére kiegyenesedve
felállni, szinte el lehete érni ezt a kanócot. (Enyhe túlzással persze.)
Nem tűnnek betegnek, a kutyájuk is évek óta nagyon jól tud visítva utatni,
ha arra megyek. :-)