[Epitesz-barkacs] vezetek kereses

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 11., V, 17:20:50 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.01.11. 14:13:02 +1h-kor írta:

> Sziasztok!
>
> Okos kőművesek elvakolták a dobozok egy részét, és persze
> némelyikre már csak festés után jöttem rá :-(
>
> Benne vannak a vezetékek, és egyik végükről elérhetők.
> Van vezeték keresőm (kettő is), ami étzékeli, ha feszültség alatt
> áll a vezeték. Sajnos ha van fölötte 2 cm vakolat, már nem
> érzékel semmit sem :-(

hátha innen kiderül hogy milyen frekivel megy
Fluke 2042 kábelnyomvonal-meghatározó

Kezelési útmutató (kivonat)Kb 1,5 m-rel a kábel vége előtt szakítsuk meg (vágjuk el) majd szigeteljük le a
kábel egyik vezetékét. Csatlakoztassuk fémesen a jeladó (1) kimenetét az ...

http://www.testquip.hu/termekek/manuals/fluke-2042-hun.pdf
******