[Epitesz-barkacs] doboz futes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 11., V, 22:01:21 CET

 <szepygab at gmail.com> 2009.01.11. 21:22:20 +1h-kor írta:

> Ha meg nincs, akkor megteszi a 230-as égő is, teljesítménye soros
> diódával "szabályozható" :-)
>
> Igazából azért gondoltam valami önszabályzó dologra, mert tudom,
> hogy senki sem kezelné, egész nyáron is fűtene :-(
> Ennek fejében a beruházási költség tartson a nullához ;-)

a) beruházásilag a legolcsóbb, ha az új vevőnek megmutatod,
hogy "ezt télen be kell kapcsolni"

b) egy PTK vagy NTK ellenállásból és egy potiból egy olcsó tranyó munkapontját
beállítani, ami kapcsolna egy teljesítménytranyót meg egy fűtőellenállást
(és pl. +20 -nál a tranyó kikapcsolja a fűtőellenállást)