[Epitesz-barkacs] Csonyak kihuzas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 15., Cs, 10:58:18 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> én azt a "becsukva"  5,3mm-es patront, amibe a betolni való kb
> 4,5mm-es rudat és egyszeri kinyitást el tudom képzelni lelki szemeim
> előtt,

Szerinem nem jól képzeled el. De majd lerajzolom. A bele tolandó rúd jóval
vékonyabb, és csak picit növeli meg a patron átmérőjét, aminek kúpos a
külső felülete. Közben neki végig rugalmasan kell változnia, amit úgy
lehet előállítani, hogy a bevágások elég hosszúak.

Még nem tudom, de szerintem Móczik Gabi megértette, mert ő elég sokat
mechanikázik.