[Epitesz-barkacs] elektromos jégolvasztó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 16., P, 10:14:50 CET

vajk fekete wrote:
> vizcsoben lesz, belul!!! termikos csatolas tuti, mert a viz rafagy a
> drotra.
>
> vasdrotot hasznalnek, pl viragkotozo.

Ha nem vascsőben! :) Nekem a vasdrót tök bevált műterhelésnek. Hogy aztán
mi lenne a dróttal, ha tartósan vízben lenne...?

Szerintem a rézdrót se rossz. Ha úgyis műanyag csőben van, akkor lehetne
csupasz is.

Ez nem arra kellene, hogy a kútvíz mégse legyen visszaeresztgetve? Mert ha
igen, akkor azt javasolnám, hogy ilyen fűtés meg hőszigetelés. Nagyon
kevés hőből kijönne. Sőt, hogy az odavezetés hője is hasznosuljon, lehetne
kéterű MTK kábelt beletenni, és csak egy helyen kihozni, tehát az áram
oda-vissza folyna a csőben, a kábel másik vége össze lenne kötve, le lenne
szigetelve-zárva. Ez vascsőben is működik.

Tényleg, Mágus, mi van a kútvizes klímáddal? Használod, kiépült
valamilyen, legalább ideiglenes módban?

És Balázs, nálad mi újság a páralecsapódással?