[Epitesz-barkacs] terasz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 17., Szo, 13:25:16 CET

Erdos Zoltan wrote:

> Adott egy klasszikus terasz. beton oslopokon, ontott felulet kiskockas
> lapokkal kovezve.
> ha az alatta levo jelenleg nyitott reszt lezarom, akkor milyen modon
> lehet a hoszigetelest megoldani?

Alulról, és kb ugyanazokkal a problémákkal nézel szembe, amivel Szepygab
is, amikor a hasonló gondját felvetette. A belső hőszigetelést párailag le
kell zárni a belső oldalán annyira, hogy sehogyse tudjon kijutni a hideg
felületekre a levegő meg a pára, mert különben ott le fog csapódni a lé,
és lecsurog szépen valahol.

Láttam már olyat, hogy valaki nem volt tisztában a rétegrenddel, a
tetőfólia megvolt, rakott alá kőzetgyapotot vagy üveggyapotot, amin szépen
átment a pára, és a tetőfóliáról valahol lecsurogva utat talált magának,
és a lambériának egy pontján jó ütemben csöpögött a víz. (Alulról látható
tetőszerkezet leburkolva lambériával.)