[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
2009. Jan. 18., V, 04:44:48 CET

Mágus Bérprogram Demo wrote:

> annyira sok helyen szerepel, hogy valójából generátor, meg állítólag
> nem kefés, (én még nem szedtem szét) stb

Belul magnes forog, kivul a tekercseles van, nincs kefe, a feszultseg
szinuszos (ha egyenletesen forgatod).

> igazából a döglött fénycső (állítólag) akár 1200Voltnál már úgy működhet, mintha
> jó fűtőszál  mellett kapna 140Voltot

Valoszinuleg nem fog kelleni 1200V, mindenesetre erdekelnek az eredmenyek.
Azt erdemes figyelembevenni, hogy a fenycsoben normal uzemi korulmenyek
kozott nem folyik aram a futoszalon, tehat nem hiszem hogy ettol fuggene.

--
((( Móczik Gábor  )))--((( E~mail: "pm-01" @AT "progzmaster" .DOT "hu" )))
((( Skype: moczik )))