[Epitesz-barkacs] terasz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 18., V, 14:47:05 CET

szepygab at gmail.com wrote:

> Mival általános a 6 m-es építménymagassági előírás a szabályozási
> tervekben, a tényleges szintkülönbéset 3 m-re szokták tenni.
> Ebből 2,65 - 2,7 m belmagasság jön ki.

Ez valszleg azért kell, mert mondjuk van paldófűtés is, meg ezért
hőszigetelés is, és még el kell férnie mondjuk a WC lefolyócsőnek is a
födém fölött legalább úgy, hogy a hőszig és a fűtés nem fölötte vagy
alatta van, hanem mellette. És függ ugye a födém tipusától is, hogy mi az
ábra.

Nálam a födém E gerendás, az meg 19 centi magas, szerkezeti felbetonnal
mondjuk 22. De nem terveztem fölé akkora réteget, hogy beleférjen a wc
lefolyócső. Valszleg úgy oldom meg, hogy a wc-k külső falnak háttal
lesznek, és nem alsó, hanem hátsó kifolyásúak lesznek, és egyből megy ki
falon kívülre, ott meg a hőszigetelésben lefelé. :-) Az egyéb
lefolyócsövek már elférnek.