[Epitesz-barkacs] terasz

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 18., V, 21:17:49 CET

belso szintek kozott nem kell viz es hoszigeteles.
ha a terasz alatt garazs vagy pince van, annak nem kell olyan nagy belmagassagunak lennie.

De igen, nekem is ez a dilemmam. A jo hoszigeteleshez vastagsag kell, ha alatta meg belmagassagot is akarok, akkor meg tul melyre kell assam az alatta levo szuteren-garazst.

alternativ megoldas, hogy a felso burkolhato beton es a teherhordo beton ugyanaz. ha nincs nagy fesztav, es hajlando vagy zsaluzni, statikussal spiccre meretezni, akkor 15 centibol megva, par centivel meg ala is lehet menni. Es ennek belso oldalara mehet a 15 centi hungarocell. De a hungarocellnek le kell jonnie az oldalfalakra is, hogy a kulso fali szigetelessel atfedjek egymast, kulonben az elenel hohid marad.

vajk