[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 19., H, 03:51:39 CET

Auth Gábor wrote:

>   Ha megtudod mi a rendes neve, akkor ne tartsd magadban... :)

Még nem vettem, de már kutakodtam a neten:
Elektronikus fénycsőelőtét a neve.

Itt egész jó áron vannak:

http://www.mixvill.hu/1/products/644

Én erre az 58W-os vagy 2x58W-os módira szeretnék rákattanni. Asszem ez a
fénycső az, ami vékonyabb, mint a hagyományos, talán még hosszabb is, és
egész erőteljes fénye van. Főleg, ha jó a tükör mögötte.

Roppant érdekes ebben a linkben, hogy az ára láthatóan csaknem független a
teljesítménytől, és hogy 1x vagy 2x valahány wattos. A tied is hasonlóan
néz ki? Lehet, hogy ez valamiért nem az igazi.