[Epitesz-barkacs] szkop nelkuli kerdesek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 19., H, 11:52:30 CET

Auth Gábor  <auth.gabor at javaforum.hu> 2009.01.19. 10:21:34 +1h-kor írta:

> Halihó!

>   Láttam már, fele-harmada lesz a legkisebb fényerő. Gondolom itt van a
> határ,
> ami alatt már nem stabil az emisszió.

google keresés:

"dimmelhető kompakt fénycső"

találatok között CONRAD.HU

telefon, (mintabolt oktogonnál) hogy melyik teljesítmény milyen áron
nem is hallottak róla, árat sem tudnak mondani
!!!!!!!!!!!!!
pedig állítólag

Dimmelhető kompakt fénycső csöves -
Conrad - Fotexnet ÁruházMagyarország legnagyobb webáruháza, csaknem 100 ezer termékkel.
http://www.fotexnet.hu/conrad_s171/page/item/299548/dimmelheto_kompakt_fenycso_csoves - 61k

pedig állítólag:

Termék leírása:
Ezek a kompakt fénycsövek bármilyen hagyományos dimmerrel fokozatmentesen szabályozhatók, azaz megválaszthatjuk, hogy az adott helyiség milyen mértékben legyen megvilágítva. Ezekkel a kompakt fénycsövekkel és egy dimmerrel a fényerő egyedileg és fokozatmentesen állítható.

Műszaki adatok
Foglalat: E27
Teljesítmény: 11 W
Hagyományos izzónak megfelelő teljesítmény: 60 W
Élettartam: 10 000 h
Kivitel: csöves
Üzemi feszültség: 220 - 240 V/50 - 60 Hz
Méret O: 38 mm
Energiabesorolás: A
Magasság: 109 mm
Fény színe: 2700 K
Fényáram: 1151 lm

Rendelési szám: 575055
Ez a termék partnerünknél, a Szinker Áruküldő és Kereskedelmi Kft.-nél vásárolható meg.

Bővebb információért kérjük látogassa meg a Conrad vevőszolgálati oldalát itt,