[Epitesz-barkacs] Üres szobában kikapcsol a Sony tévéje

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 20., K, 22:05:24 CET

Beka wrote:

> Azt az én macigyűjteményem simán kicsinálja!   :o)

Na ezzel lehetne kipróbálni. De lehet, hogy úgy működik a dolog, hogy
vörös-szem effektust mér, és lehet, hogy a maciaidnak nincsenek vörösszem
effektust előidéző szemeik.

Mitagadás, fogalmam sincs, hogy működik egy ilyen masinában az
arcfelismerés, de hogy működik, az biztosnak tűnik. Kérdés, hogy a
napszemüveges arcot is felismeri-e, vagy a becsukott szemű arcot. Na majd
kipróbálom valahogy, valamikor.