[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2009. Jan. 21., Sze, 17:13:50 CET

Balázs Bámer  <bamerbalazs at gmail.com> 2009.01.21. 15:50:23 +1h-kor írta:

> Szervusz Mágus!

> Hmmmm... plakátragasztó? (-: na jó, óriásplakátos céget megkérdezel,
> de tetszőleges pártirodában is tudnak segíteni :-)
>
> Mi lesz belőle?

van melléképülethez hasonló, lécvázas valami, amit mondjuk akár OSB táblákkal
is lehetne burkolni, és azt lefesteni, glettelni,stb

viszont  nekem nem kellene alá OSB tábla, néhány réteg műgyantázott papírréteg elég volna
külső burkolatnak (láttam, hogy kb 3-4 réteg óriásplakát olyan merev tud lenni, mint egy trabant
burkolata )