[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 21., Sze, 17:22:51 CET

> kültéren szeretnék papíralapú burkolatot létrehozni, ami bírja az
> esőt, stb
> persze ha házilagosan is elő lehetne állítani, az is érdekelne.

Szilikon (FBS, de lehet, hogy fugaszil is jó) nitróban feloldva jószerivel
kiadja magából az ecetet. Utána viszont a hígítástól függően kenhető,
ecsetelhető vagy akár szórható is. Tutira vízálló lesz.

Na de biztos létezik profi, készen kapható módi is. Ezt én egy napernyőre
fogom alkalmazni, amit olykor esőben történő kültéri szerelésnél
használtam párszor, de ha esik az eső, szépen esik alatta is, csak kevéssé
és apróbb szemű. Gondoltam, felnyomok rá annyit, ami mintegy impregnálja a
vásznat, de még nem teszi gumiszerű tapintásúvá. Vagy ha igen, le van
tojva, úgy is jó.