[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2009. Jan. 22., Cs, 10:57:59 CET

abszolut vizhatlannak kell lennie. Egyreszt alatta fa lecezes van, masreszt ha a gep rendesen elazna, komolyan megnone az onsulya. Es ugye nem azert csinaljak fabol meg vaszonbol, mert olyan marha sok plusz tomeget elviselne.

En fogtam a kezemmel ilyen repulot. Nagyon merev lesz. Meg a szerkezet szilardsagaba is bejatszik a vaszon. Miutan a vasznat a lakk kifeszitette, rendesen le lehet alapozni es lefujni normalis festekkel.

vajk