[Epitesz-barkacs] muanyagalapu tapetaragaszto?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2009. Jan. 22., Cs, 13:51:56 CET

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> semmi gond, nekem azért ugrott be a Góbé, mert más okokból nem volt
> számomra ismeretlen a repülés néhány érdekessége

Más okból nekem sem ismeretlen egy halom repülési érdekesség, csak
valahogy ez a góbé kimaradt az életemből.

Viszont aki nem tudná: a google earth-ban van repülőgép szimulátor!
Felszállás és leszállás is van benne, mint lehetőség, valódi reptereken,
bárhol a világon. Egy propelleres gép meg egy vadászgép a lehetőség, ha
jól emléxem. (egy ideje nem próbálgattam.) Megy billentyűről is, persze
biztos jobb botkormánnyal, akinek van, én még nem próbáltam azzal.